לימודים תואר שני  >  המכללה האקדמית לישראל
המכללה האקדמית לישראל

המכללה האקדמית לישראל - מידע כללי

המכללה האקדמית לישראל

מידע כללי

אקדמיה חדשה על יסודות איתנים 

המכללה האקדמית לישראל היא מוסד אקדמי ישראלי חדש, שנבנה על יסודות איתנים וחזקים של מוסדות ותיקים ובעלי מוניטין - "המכללה לישראל" ושלוחת אוניברסיטת Heriot Watt אשר הופעלה על ידי מכללת רמת גן.

המכללה נוסדה בשנת 1994 והציעה מאז תכניות לימודים של אוניברסיטאות אמריקאיות מאזור העיר בוסטון. במהלך השנים סיימו את לימודיהם במכללה לישראל ובשלוחת אוניברסיטת Heriot Watt כ-12,000 בוגרים ומוסמכים, שקיבלו תארים מאוניברסיטאות האם בתחומי סיעוד,מנהל עסקים, מנהל בריאות, ייעוץ חינוכי וטכנולוגיות מידע. רבים מהבוגרים השתלבו במשרות מובילות בתחום עיסוקם, חלקם המשיכו ללימודים לתארים מתקדמים באוניברסיטאות,בישראל ובעולם וכולם מהווים עבורנו מקור לסיפוק ולגאווה רבה.
הערך המוביל שאימצנו למכללה האקדמית לישראל הוא "ההצלחה מחייבת".
ה"הצלחה" היא הצלחתם של הסטודנטים הלומדים במכללה, והצלחתה של המכללה כולה. הצלחה זו "מחייבת" הן את המכללה - הסגל האקדמי, הסגל המנהלי, וההנהלה - והן את הסטודנטים.
מתוך מחוייבות להצלחה בנינו תכניות לימודים אשר יעניקו לסטודנטים את הכלים להצלחה, בין אם בקידום מקצועי בתחום לימודיהם, ובין אם בהמשך לימודים אקדמיים לתארים מתקדמים.
הניסיון הרב שרכשנו, וההיכרות רבת השנים עם תכניות הלימוד האמריקאיות, אפשרו לנו לבנות תכניות המשלבות את הטוב מתוך האקדמיה האמריקאית, יחד עם תוכן לימודי העונה על דרישות האקדמיה, צרכי המשק והחברה בישראל.

מתוך מחוייבות להצלחה אנו מעסיקים מרצים מקצועיים ומובילים בתחומם, שהגיעו להישגים במחקר האקדמי ובמילוי תפקידי ניהול בכירים בתחום עיסוקם.

מתוך מחוייבות להצלחה אנו מקפידים על תנאי לימוד תומכי למידה,הכוללים אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, מקורות ידע נגישים וסביבת לימודים נעימה ונוחה.

אנו מאפשרים לסטודנטים שילוב של עבודה עם לימודים וזמינות של הסגל האקדמי והמנהלי, המחוייב לפעול כמיטב יכולתו לסייע בפתרון בעיות או קשיים ולאפשר לסטודנט את לימודיו בהצלחה.

 

פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תוכניות לימוד
חינוך והוראה
מקצועות הבריאות
חדשות ומידע
מפגש מידע לתואר שני בייעוץ חינוכי
מפגש מידע למתעניינים בתוכנית הלימודים לתואר שני בייעוץ חינוכי יתקיים ביום ד' 26/12/07
בשעה 17:00 בקמפוס המכללה לישראל ברמת גן, מספר המקומות מוגבל.


 
מלאו את השדות הבאים,
ונציג המוסד יצור איתכם קשר:
שם מלא
עיר
דוא"ל
טלפון
אתר ilimudim2 מספק לכם מידע מקיף בנושא תואר שני ולימודי תואר שלישי כמו כן תוכלו למצוא מידע על מוסדות לימוד, ייעוץ והכוונה, כנסיםמבחני הסמכה, ופורומים.
 
סגור
  • מתקשה לבחור?
    השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אקדמי חינם:
  • שם:
  • כתובת מייל:
  • טלפון:
  • עיר: