לימודים תואר שני  >  המכללה האקדמית לישראל
המכללה האקדמית לישראל

המכללה האקדמית לישראל - מידע כללי

המכללה האקדמית לישראל

תואר שני MA בייעוץ חינוכי

תנאי קבלה:
תואר ראשון בממוצע 80 מתחום רלוונטי (ייעוץ חינוכי, חינוך, מדעי ההתנהגות, סוציולוגיה, פסיכולוגיה, חינוך מיוחד, עבודה סוציאלית, קרימינולוגיה, קלינאות תקשורת, ריפוי בעיסוק, סיעוד, מורים ואנשי חינוך).

ראיון אישי


תיאור התעודה:
MA בייעוץ חינוכי


מועדי פתיחה:
אוקטובר/ פבואר

משך הלימודים:
שנתיים

זמני לימוד:


תחומי לימוד:  

הבסיס הרעיוני עליו מושתתת התכנית הוא שילוב של ידע קלאסי ושל ידע עדכני. ידע קלאסי מבטיח המשכיות ויציבות ומחבר את הלומד לבסיס ולשפה המשותפים לאנשי המקצוע.ידע עדכני מאפשר פתיחות וחשיפה לשינויים וחידושים. שילוב זה נותן כלים לבחירה מבוקרת ואתית באימוץ דרכי פעולה.
דרך הלמידה: כדי להכשיר יועצים חינוכיים באופן המיטבי, נבנתה מסגרת הלימודים כמעבדה חיה, תוך קיום תהליך לימודי הדומה לתהליך שעל היועץ החינוכי להוביל בבית הספר. בדרך זו מתנסה הסטודנט בתהליכים מעודדי גילוי עצמי וצמיחה אישית, אשר ילוו אותו לאורך כל חייו המקצועיים.
אנו רואים במפגש של הסטודנט עם חבריו ללימודים מפגש מעצב גם במובנים החברתיים והרגשיים. במהלך הלימודים נוצרת דינאמיקה המעודדת פתיחות, מעורבות, הכרת השונה וחיבור אישי לנלמד.


מדינת ישראל עומדת בפני אתגרים אדירים בתחום החינוך ומערך הייעוץ החינוכי, הכולל אלפי יועצים חינוכיים, הוא אחד הגורמים החשובים והמשפיעים על דרכה של מערכת החינוך. אם גם אתם מעוניינים למלא תפקיד מפתח בתחום החינוך ולהיות גורם משפיע ומעצב - אתם מוזמנים להצטרף לתכנית לתואר שני בייעוץ חינוכי במכללה האקדמית לישראל.
תוכנית הלימודים משלבת השכלה אקדמית ברמה גבוהה עם חיבור לאתגרים היומיומיים של מערכת החינוך. התכנית מתאימה הן למורים והן לבוגרי תואר ראשון בפסיכולוגיה, מדעי ההתנהגות וכו'.
סגל ההוראה בתכנית מורכב ממרצים ידועים בתחומם ומלאי אהבה למקצוע הייעוץ החינוכי, שהכשירו עד היום מאות רבות של יועצים חינוכיים הזוכים להערכה רבה בכל מערכות החינוך.

למי מיועדת התוכנית? התכנית מיועדת למורים המעוניינים להעשיר את השכלתם ולהתקדם למקצוע מרתק ומשפיע במערכת החינוך ולבוגרי תואר ראשון טיפולי כגון פסיכולוגיה או עבודה סוציאלית, המחפשים המשך טבעי להשכלתם האקדמית והכשרה יסודית ורלוונטית למקצוע נדרש.

מטרת הקורס:
מטרת תוכנית הלימודים: להכשיר יועצים חינוכיים שייצגו את פן הרווחה האישית והמערכתית בבית הספר ובמסגרות חינוכיות אחרות. הסטודנטים בתכנית לומדים גישות תיאורטיות, כלים ומיומנויות יעוציות ומפתחים יכולות להבין ולהעריך תוצרי מחקר מדעי. 

הערות:
אפשרות לשלב לימודים ועבודה


 
מלאו את השדות הבאים,
ונציג המוסד יצור איתכם קשר:
שם מלא
עיר
דוא"ל
טלפון
אתר ilimudim2 מספק לכם מידע מקיף בנושא תואר שני ולימודי תואר שלישי כמו כן תוכלו למצוא מידע על מוסדות לימוד, ייעוץ והכוונה, כנסיםמבחני הסמכה, ופורומים.
 
סגור
  • מתקשה לבחור?
    השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אקדמי חינם:
  • שם:
  • כתובת מייל:
  • טלפון:
  • עיר: