לימודים תואר שני  >  האוניברסיטה העברית בירושלים
האוניברסיטה העברית בירושלים

האוניברסיטה העברית בירושלים - מידע כללי

האוניברסיטה הראשונה בישראל

מידע על לימודים לתואר השלישי

תנאי קבלה:
כל פקולטה רשאית לקבוע את ההליך שיבדוק אם המועמד מתאים להתחיל בלימודי התואר השלישי. אולם, לא יתקבל מועמד כתלמיד מחקר אם לא עמד לפחות באחד מהתנאים הבאים:
תואר שני מטעם האוניברסיטה העברית בציונים הבאים: ציון בלימודי התואר השני- 80 לפחות. ציון על עבודת הגמר- 85 לפחות
מועמד שסיים את לימודיו במוסד אחר, שרמת לימודיו שקולה להישגיו של מועמד אשר למד באוניברסיטה העברית, יוכל להתקבל כתלמיד מחקר. אם יימצא שמעמדו של המועמד נופל אך במעט מן הנדרש, יוכל המועמד להירשם כתלמיד "מתמחה למחקר" הלומד לפי תוכנית מיוחדת שתיקבע בהתייעצות עם מדריכו
התארים הם:
"דוקטור לפילוסופיה" או "דוקטור למשפטים" , תואר "דוקטור לרפואה", "דוקטור לרפואת שיניים" או "דוקטור לרפואה וטרינרית" שציון עבודת הגמר שלו הוא 85 לפחות
מסלול ישיר לתואר דוקטור, מיועד לבעלי תואר בוגר שסיימו לימודיהם בציון גבוה
מסלול רגיל לתואר דוקטור,המיועד לבעלי תואר מוסמך במסלול המחקרי שהשיגו הישגים טובים מאוד בלימודיהם, ובעבודת הגמר שלהם






תיאור התעודה:
דוקטור למשפטים LL.D דוקטור לפילוסופיה או Ph.D


מועדי פתיחה:
אוקטובר

משך הלימודים:
72 חודשים

זמני לימוד:


תחומי לימוד:


תחומי הלימוד:

הלימודים מורכבים משני שלבים:

שלב א'  התלמיד יתחיל בהכנת הצעת המחקר, וזו תוגש לרשות לתלמידי מחקר תוך שנתיים מיום הרשמתו. הרשות תאשר אחד ממורי החוג או המחלקה, או מורה המקצוע שבתחומו תיכתב העבודה, כמדריך של התלמיד בעבודת הדוקטור שלו.
התלמיד יחויב בלימודי השלמה בהיקף של 12 נקודות זכות. לימודי ההשלמה חייבים להסתיים תוך שנתיים מיום אישור תכנית המחקר ע"י הרשות לתלמידי מחקר. כמו כן רשאית הוועדה המלווה לחייב את התלמיד בלימוד שפה נוספת.
לכל תלמיד מחקר תכונן ועדה מלווה בפניה יציג את הצעת המחקר, לאחר שאושרה ע"י המדריך, כמו כן תבדוק הועדה את ידיעותיו בנושאים הקשורים לתכנית המחקר המוצעת.

שלב ב'  התלמיד יחל בכתיבת עבודת המחקר בהתייעצות והכוונה של המדריך. הוועדה המלווה תעקוב אחר התקדמותו ותגיש לרשות לתלמידי מחקר דו"ח מעקב.

הלימודים לתואר השלישי מתקיימים בתחומי מדעי הרוח, מדעי החברה, משפטים, חינוך, עבודה סוציאלית, מינהל עסקים, מדעי הטבע (כולל מתמטיקה ומדעי המחשב),חקלאות והמדעים הרפואיים.

הערות:
במקרים חריגים ישנה אפשרות להארכה
ניתן להגיש בקשה להרחבת עבודת הגמר למוסמך לעבודת דוקטור, או לכלול את עבודת הגמר בעבודת הדוקטור



 
מלאו את השדות הבאים,
ונציג המוסד יצור איתכם קשר:
שם מלא
עיר
דוא"ל
טלפון
אתר ilimudim2 מספק לכם מידע מקיף בנושא תואר שני ולימודי תואר שלישי כמו כן תוכלו למצוא מידע על מוסדות לימוד, ייעוץ והכוונה, כנסיםמבחני הסמכה, ופורומים.
 
סגור
  • מתקשה לבחור?
    השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אקדמי חינם:
  • שם:
  • כתובת מייל:
  • טלפון:
  • עיר: