לימודים תואר שני  >  אורנים המכללה האקדמית לחינוך
אורנים המכללה האקדמית לחינוך

אורנים המכללה האקדמית לחינוך - מידע כללי

לבוגרים ביקוש רב במערכות הציבוריות בישראל ובמערכת החינוך

התקשרו להתייעץ
טלפון:    03-9700160
שלוחה: 
הטלפון המוביל - iLimudim
יחבר אותך ישירות למוסד
הלימודים. השירות הוא בעלות
רגילה של זמן אויר.
התכנית למנהיגות בחינוך .M.Ed תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך

תנאי קבלה:
בעלי תואר ראשון בציון משוקלל של 80 לפחות
תעודת הוראה
ניסיון של 5 שנים לפחות בעבודה חינוכית, עדיפות לניסיון בתפקיד במערכת החינוך
ידע עדכני באנגלית ברמה של מתקדמים 2
ועדת קבלה


זמני לימוד:


תחומי לימוד:  מטרות התכנית:
•פיתוח מנהיגים ואנשי חינוך בעלי ידע מקצועי רחב בתחומי החינוך, המנהיגות והניהול, העושים בידע זה שימוש לקידום  החינוך ומערכת החינוך במדינת ישראל.
•פיתוח מנהיגים ואנשי חזון בעלי תפיסת עולם ערכית-מוסרית, שיש להם יכולת להביא תפיסת עולם זו לידי ביטוי בתפקידיהם כמנהיגים ומנהלים במערכת החינוך ולהשפיע על סביבתם.
•פיתוח מנהיגים ואנשי חינוך בעלי מחויבות לפיתוח, העצמה וחיזוק תחושת המסוגלות העצמית של תלמידיהם, עמיתיהם למקצוע והצוותים המקצועיים-ניהוליים בראשם הם עומדים, ויכולת לממש מחויבות זאת הלכה למעשה.
•פיתוח מנהיגים ואנשי חינוך בעלי יכולת לחשיבה מערכתית הנשענת על הבנת המערכת הארגונית-חינוכית, מודעות לשאלות ולבעיות המרכזיות עמן נאלצים יחידים וארגונים להתמודד בתקופה זו, והיכרות של המציאות החברתית בישראל.
•פיתוח מנהיגים ואנשי חינוך בעלי יכולת ניהול של הקבוע, המשתנה והבלתי ודאי במערכת החינוך, מתוך פתיחות לשינויים ולהתפתחויות במוסדות הלימוד ובסביבתם. יכולת לנהל את הקיים באופן אפקטיבי ותחרותי, ויחד עם זאת גם לזהות תהליכים ותופעות חינוכיות וארגוניות, לחקור, לנתח ולאבחן אותן, לקבל החלטות וליישמן תוך השענות על ידע תיאורטי ומעשי ושימוש בפתרונות יצירתיים.
•פיתוח מנהיגים ואנשי חינוך בעלי מודעות עצמית, יכולת רפלקטיבית ורצון עז ללמוד ולהתפתח, המגבשים תפיסה עצמית ותפיסת תפקיד ומחויבים לתכנית התפתחות אישית.

התמחויות:
ניהול בית ספרי/פיתוח פדגוגי והערכה במגוון אפשרויות
אנו חיים ופועלים בעולם הנמצא בתהליכי השתנות מהירים ואינטנסיביים בסדרי גודל גדולים בהרבה מכפי שהכרנו בעבר. עולם זה מתאפיין ברמות גבוהות של מורכבות ודינאמיות כתוצאה מהתפתחות טכנולוגית מואצת ושינויים כלכליים, המגבירים את הקיטוב הכלכלי-חברתי, ומשפיעים על המארג החברתי. שינויים אלה, אשר משמעותם גם שינוי במשקלם ומקומם של ערכים מובילים, יחד עם התחזקות ערכים המאפיינים את התקופה הפוסט-מודרניסטית, משפיעים על דמותה של מערכת החינוך הפורמאלית והבלתי פורמאלית, ומחייבים הכשרת מנהיגים ובעלי תפקידים, שיוכלו להוביל את מערכת החינוך קדימה באומץ, בחוכמה וברגישות.
במרכז התכנית מנהיגות בחינוך עומד הצורך לתת מענה להכשרתם של מנהלים ובעלי תפקידים במערכת החינוך כמנהיגים מובילים בעלי חשיבה והבנה מערכתית. תפיסת הניהול המוצעת נשענת על דגם מנהיגות שאינה נכנעת לאילוצים הארגוניים ומובילה לפריצת דרך בתפיסת גבולות הארגון ולהעמדת אופציות חשיבה ופעולה חדשות, וכך היא הופכת למהות חינוכית בפני עצמה.
 
מלאו את השדות הבאים,
ונציג המוסד יצור איתכם קשר:
שם פרטי
שם משפחה
עיר
דוא"ל
טלפון
אזור מגורים
ממוצע בגרויות
ציון פסיכומטרי
תאריך לידה:
בחר מין:
אתר ilimudim2 מספק לכם מידע מקיף בנושא תואר שני ולימודי תואר שלישי כמו כן תוכלו למצוא מידע על מוסדות לימוד, ייעוץ והכוונה, כנסיםמבחני הסמכה, ופורומים.
 
סגור
  • מתקשה לבחור?
    השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אקדמי חינם:
  • שם:
  • כתובת מייל:
  • טלפון:
  • עיר: