לימודים תואר שני  >  המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי באר-שבע
המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי באר-שבע

המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי באר-שבע - מידע כללי

הבחירה האקדמית במנהיגות

מידע כללי

במכללת קיי לומדים היום כ- 2000 סטודנטים במסלולי הוראה שונים. בנוסף לכך, היא משמשת מרכז השתלמות אזורי לאלפי מורים וגננות מבאר- שבע ומהסביבה. במכללה מכינה חד- שלבית ודו- שלבית שלומדים בה כ- 500 סטודנטים.

בשנת 2003 החלה לפעול המועצה האקדמית של המכללה שאושרה על ידי המועצה להשכלה גבוהה. המועצה האקדמית אחראית לפיתוח ההיבט האקדמי של פעילות המכללה ובכלל זה פיתוח תוכניות לתואר שני בחינוך M.E.D.  התוכניות הראשונות לקיום לימודים לתואר שני מונחות בימים אלה בפני המועצה להשכלה גבוהה.

המטרה הכללית של הלימודים לתואר שני בייעוץ חינוכי (M.Ed) במכללת קיי היא הכשרת מורות ומורים כיועצים חינוכיים במערכת החינוך בישראל, ובאזור הנגב בפרט. התכנית כוללת הכשרה מקצועית בייעוץ בהתאם לדרישות של השרות הפסיכולוגי ייעוצי במשרד החינוך ואגודת היועצים החינוכיים בישראל. ההכשרה כוללת שעורים עיוניים ויישומיים שמטרתם הכשרת היועץ ברמה המקצועית והאישית כדמות חינוכית אקטיבית ומעורבת העוסקת בייעוץ לתלמידים, למורים, להורים ולמערכת החינוך הבית ספרית. 

התכנית ב"למידה והוראה" מיועדת למורים וגננות ומטרתה להעשיר את הידע המקצועי ולתרום להעמקת ההבנה של המקצועיות בהוראה. התכנית תעודד את הלומדים בה ליזום ולהוביל תהליכים של שינוי והתחדשות ותפתח בפניהם כיוונים חדשים במרחב הפעולה המקצועי.

פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
 
מלאו את השדות הבאים,
ונציג המוסד יצור איתכם קשר:
שם מלא
עיר
דוא"ל
טלפון
אתר ilimudim2 מספק לכם מידע מקיף בנושא תואר שני ולימודי תואר שלישי כמו כן תוכלו למצוא מידע על מוסדות לימוד, ייעוץ והכוונה, כנסיםמבחני הסמכה, ופורומים.
 
סגור
  • מתקשה לבחור?
    השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אקדמי חינם:
  • שם:
  • כתובת מייל:
  • טלפון:
  • עיר: