לימודים תואר שני  >  אוניברסיטת חיפה
אוניברסיטת חיפה

אוניברסיטת חיפה - מידע כללי

קידום המצוינות האקדמית

תואר שני במדעים גיאו–ימיים M.Sc

תנאי קבלה:
בוגרי תואר ראשון במדעים: גיאולוגיה, גיאופיסיקה, מדעי הים, או במדעים הקשורים לתחומים אלה ממוסד מוכר להשכלה גבוהה בארץ או בחו"ל. ממוצע הציונים המשוקלל של המועמד בתואר ראשון יהיה לפחות 80.
מועמדים בוגרי תואר ראשון במקצועות אחרים או שחסרים להם חלקים מהידע הנדרש, יוכלו להתקבל ללימודים בחוג במעמד "על תנאי" על פי החלטת הועדה החוגית ללימודי התואר השני בתנאי שישלימו את הידע החסר עד סוף שנת הלימודים הראשונה. סיום לימודי ההשלמה בציון ממוצע 85 ומעלה, יהווה תנאי להמשך הלימודים בחוג.

משך הלימודים:
התוכנית כוללת 32 שש"ס על פני שנתיים (ארבעה סמסטרים), לא כולל לימודי השלמות.


מועדי פתיחה:
מועמדים ייענו בברכה בכל עת.

זמני לימוד:


תחומי לימוד:

המשמעות לשמירה על איכות הסביבה והתכנון הסביבתי בשנים האחרונות הולכת וגוברת  ומכאן גדל הביקוש בדור חדש של מדענים שיתן מענה לצרכים החדשים.

תכנית הלימודים והמחקר בתוכנית המוצעת יכסו מגוון תחומי הגיאולוגיה והגיאופיסיקה הימית בתחומים העיקריים הבאים: גיאופיסיקה, מיפוי, וחישה מרחוק, גיאודינמיקה, סדימנטולוגיה ימית וחופית.

הלימודים בחוג למדעים גיאו-ימיים הם במסלול הכולל עבודה מחקרית וכתיבת עבודת גמר מחקרית (תזה).

הערות:
* הלימודים בחוג יתנהלו במשך חמישה ימי לימוד בשבוע. מרבית קורסי החובה יתקיימו במשך שנת הלימודים הראשונה וירוכזו במידת האפשר בשלושה ימי לימוד בשבוע.
* במהלך השנה הראשונה תיערך הפלגה לימודית בת שבוע, בה ההשתתפות היא חובה. הפלגה זו תשמש סדנא של מספר קורסים והנתונים שיאספו בה יעובדו במסגרתם.



 
מלאו את השדות הבאים,
ונציג המוסד יצור איתכם קשר:
שם פרטי
שם משפחה
עיר
דוא"ל
טלפון
אזור מגורים
ממוצע בגרויות
ציון פסיכומטרי
תאריך לידה:
בחר מין:
אתר ilimudim2 מספק לכם מידע מקיף בנושא תואר שני ולימודי תואר שלישי כמו כן תוכלו למצוא מידע על מוסדות לימוד, ייעוץ והכוונה, כנסיםמבחני הסמכה, ופורומים.
 
סגור
  • מתקשה לבחור?
    השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אקדמי חינם:
  • שם:
  • כתובת מייל:
  • טלפון:
  • עיר: