לימודים תואר שני  >  בית הספר האמריקאי למקצועות הרפואה
בית הספר האמריקאי למקצועות הרפואה

בית הספר האמריקאי למקצועות הרפואה - מידע כללי

הכנה למבחני מיון וכניסה ללימודי מקצועות הרפואה בארץ ובחו"ל

התקשרו להתייעץ
טלפון:    03-9700160
שלוחה: 
הטלפון המוביל - iLimudim
יחבר אותך ישירות למוסד
הלימודים. השירות הוא בעלות
רגילה של זמן אויר.
קורסי הכנה לבחינות מו"ר/מרק"ם/ מר"ב

זמני לימוד:


תחומי לימוד:  

בית הספר האמריקאי הינו בית הספר הגדול והמוביל בישראל להכנה לקראת מבחן מו"ר, מבחן מרק"ם ומבחן מר"ב. בית הספר האמריקאי מכין לקראת כל מבחני המיון האישיותיים הנדרשים לשם קבלה ללימודי רפואה ולימודי רפואת שיניים, ובכלל זה התוכנית הארבע שנתית באוניברסיטת תל אביב.

בית הספר האמריקאי הינו בית הספר הגדול בארץ להכנה למקצועות הרפואה.

קורסי ההכנה למערכת מר"ב, למערכת מו"ר, למערכת מרק"ם לשאלונים לרפואת שיניים, ולראיונות הקבלה בבאר שבע ובשאר האוניברסיטאות הינם הקורסים המקיפים ביותר בישראל והיחידים בעלי התחייבות מלאה לתוצאות.

בקורס ההכנה למבחני האישיות השונים תכירו היטב את סוגי השאלות השונים הניתנים בבחינה ותקבלו כלים להתמודד עם שאלות אלו. זהו הקורס היחיד בארץ המציע מסלול המשלב הכנה לבחינות עם סימולציה מלאה של הבחינות. הקורס מפגיש תלמידים עם כל תחומי הבחינה ומוציא מהם את הציון המקסימלי שלהם.

המועמד יקבל מידע לגבי תכני הבחינה שלב אחר שלב. שיטה זו מבטיחה שלא יופתע ויוכל לשמור על קור רוח במהלך כל הבחינה. חשוב לציין שמטרת הקורס היא לתת למועמד הזדמנות לחוות את חווית המבחן ולבוא במוכנות מירבית ליום המבחן. בנוסף על כך, המועמדים מקבלים פידבק על ביצועיהם במהלך הסימולציות. המטרה היא לא לשנות אף אחד, ולא לרמות את השיטה ועל כן, כל מועמד יקבל גם טיפים איך למקסם את יכולותיו ואת תכונותיו הטובות ואת המעלות של המועמדים הנדרשות מרופאים פוטנציאלים.

במסגרת הקורס המועמדים מקבלים כלים לשם הצלחתם במבחן ולומדים כיצד להבליט את התכונות שעליהם שמים דגש בקרב המועמדים ללימודי רפואה. המועמדים עוברים סימולציה מלאה של יום המיון, גם של המבחן בכתב וגם של משחקי התפקידים. הסימולציות תוכננו על ידי אנשי מקצוע מיומנים: רופאים, פסיכולוגים, והן מביאות את המועמדים במוכנות מירבית ובביטחון רב למרכז ההערכה. קורסי ההכנה למבחנים אישיותיים הינם הקורסים המקיפים והמקצועיים ביותר בישראל המבוססים על ידע וניסיון רב שנצבר בבית הספר מאז קיומן של הבחינות. הקורסים סייעו למאות סטודנטים שביקשו להתקבל לימודי הרפואה ומתגאה באחוזי מעבר גבוהים במיוחד בקרב תלמידי הקורס.

תלמידי קורס ההכנה של בית הספר האמריקאי מקבלים חמישה ספרי לימוד להכנה למבחני המיון האישותיים ללימודי רפואה. ספרי הלימוד  מלווים את התלמידים בכל שלבי הקורס והם עושים בהם שימוש חוזר גם בסיומו. הספרים מכילים מידע רב ושימושי אודות הבחינות והמבנה שלהן בנוסף לשאלות לדוגמא ומומלץ לחזור ולעיין בהם בסיומו של קורס ההכנה על מנת להפיק מהם את המירב. רק תלמיד שקיבל את מלוא הכלים ממורי הקורס במסגרת קורס ההכנה יוכל  לנצל את תום את הערך המוסף שהספר מעניק.

ספרי הלימוד הנם תמצית של חלקים חשובים שנלמדו בקורס. התלמידים עושים שימוש בספרים ככלי עזר ללמידה בסיומו של קורס ההכנה ואינם קוראים בהם טרם תחילתו. זאת משום  שללא קורס ההכנה המלא והכוונה והדרכה מצד מדריכי הקורס בבית הספר האמריקאי ספרים אלו לא יכולים להביא תועלת לקורא הלא מנוסה  ועלולים אף לגרום לנזק משום שהם לא נועדו להיות נהירים למי שלא עבר את קורס ההכנה. לאחר שסיימו התלמידים את קורס  ההכנה הם מוזמנים לקרוא בספרים בשנית  ולהפיק מהם תועלת נוספת באמצעות הכלים אותם רכשו ושיפרו ביחד עם מדריכי הקורס.

 

 
מלאו את השדות הבאים,
ונציג המוסד יצור איתכם קשר:
שם מלא
עיר
דוא"ל
טלפון
אתר ilimudim2 מספק לכם מידע מקיף בנושא תואר שני ולימודי תואר שלישי כמו כן תוכלו למצוא מידע על מוסדות לימוד, ייעוץ והכוונה, כנסיםמבחני הסמכה, ופורומים.
 
סגור
  • מתקשה לבחור?
    השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אקדמי חינם:
  • שם:
  • כתובת מייל:
  • טלפון:
  • עיר: