לימודים תואר שני  >  בית הספר האמריקאי למקצועות הרפואה
בית הספר האמריקאי למקצועות הרפואה

בית הספר האמריקאי למקצועות הרפואה - מידע כללי

הכנה למבחני מיון וכניסה ללימודי מקצועות הרפואה בארץ ובחו"ל

התקשרו להתייעץ
טלפון:    03-9700160
שלוחה: 
הטלפון המוביל - iLimudim
יחבר אותך ישירות למוסד
הלימודים. השירות הוא בעלות
רגילה של זמן אויר.
GRE Biochemistry, Cell and Molecular Biology

זמני לימוד:


תחומי לימוד:

בחינת ה-GRE ביוכימיה (Graduate Record Examination - GRE BIOCHEMISTRY) הינה בחינה הבודקת ידע נרחב במגוון  תחומים ובמיוחד ביוכימיה, ביולוגיה מולקולרית וביולוגיה של התא. הבחינה נועדה לצורכי מיון עבור תוכנית ארבע שנתית של אוניברסיטת תל אביב. עקב תנאי הקבלה הקשים של התוכנית רק שישים מתוך שש מאות  המועמדים מתקבל ללימודי רפואה. הצלחה בבחינה הינה הכרחית לקבלה לתוכנית ארבע שנתית. ביה"ס האמריקאי הנו הגוף היחיד בישראל המכין לבחינה והנו מרכז רשמי של ה-ETS בישראל. ככזה, בחינות GRE BIO נערכות בבית הספר!

בחינת ה-GRE Biochemistry נחשבת לבחינה מורכבת וקשה במיוחד וזאת לנוכח חוסר ההיכרות של הנבחן הממוצע עם הבחינה וחוסר הבנה של מאפייניה המיוחדים.  קורס ההכנה של בית הספר האמריקאי מאפשר לתלמיד המתכונן לבחינה למצות את מלוא הפוטנציאל האישי ולהימנע מלקיחת הסיכון הכרוך בלמידה עצמית.

כל מורי הקורס בבית הספר האמריקאי הינם דוקטורנטים במקצועות הביוכימיה. אנחנו מאמינים שעל מנת להכין תלמידים למבחן, נדרש ידע מעמיק בכל הקשור לנושאי הבחינה ולמורכבות המלאה שלה.

איכות ההוראה היא אחד מסודות ההצלחה של בית הספר, המורים שלנו הם בעלי נתונים גבוהים במיוחד, הם נבחרים בקפידה מתוך מאות מועמדים ועוברים תהליך הכשרה ארוך ומקצועי לפני שהם מתחילים להדריך.  המורים המלמדים בבית הספר מגיעים לאחר שצברו ניסיון של שנים רבות בהוראת מועמדים וסטודנטים במסגרות שונות כגון כמתרגלים בתוך אוניברסיטאות או בקורסי הכנה למבחנים המקצועיים הנדרשים על מנת ללמוד בארץ ובחו"ל.

בית הספר האמריקאי מציע את המגוון הרחב ביותר של ספרי לימוד, תרגולים ושאלות. מחלקת הפיתוח והמחקר של בית הספר עוקבת כל העת אחר המגמות והשינויים בבחינה ומעדכנת את חומרי הלימוד בהתאם. במהלך הקורס מתנסה אף התלמיד במספר רב של בחינות בתנאי אמת, ובהן סוגי השאלות העשויים להופיע בבחינה.

 
מלאו את השדות הבאים,
ונציג המוסד יצור איתכם קשר:
שם מלא
עיר
דוא"ל
טלפון
אתר ilimudim2 מספק לכם מידע מקיף בנושא תואר שני ולימודי תואר שלישי כמו כן תוכלו למצוא מידע על מוסדות לימוד, ייעוץ והכוונה, כנסיםמבחני הסמכה, ופורומים.
 
סגור
  • מתקשה לבחור?
    השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אקדמי חינם:
  • שם:
  • כתובת מייל:
  • טלפון:
  • עיר: