לימודים תואר שני  >  המכללה האקדמית תל חי
המכללה האקדמית תל חי

המכללה האקדמית תל חי - מידע כללי

מכללת תל חי

מידע כללי

בשנת 1997 הוכרה המכללה האקדמית  תל חי על ידי המועצה להשכלה גבוהה כמוסד עצמאי להשכלה גבוהה הרשאי להעניק תואר ראשון.

מסלולי הלימוד לתואר שני:
M.Sc בביוטכנולוגיה - מסלול עם תזה
M.Sc בביוטכנולוגיה - מסלול ללא תזה
M.A בעבודה סוציאלית - מסלול ללא תזה

לימודי תואר שני בעבודה סוציאלית במכללת תל חי שואפים להעמיק את ההתמחות והידע של עובדים סוציאלים כדי לפתוח בפניהם אפשרויות תעסוקה וקריירה נוספות ובכדי לשפר את תנאי העסקתם ולאפשר את קידומם. הלימודים הם לימודים איכותיים ברמה גבוהה, המועברים ע"י סגל אקדמי מקצועי ומוביל באוירה נעימה וכפרית.

הלימודים מיועדים לעובדים סוציאליים בעלי ניסיון של שנתיים לפחות ובעלי תואר ראשון בעבודה סוציאלית .

 

פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
תוכניות לימוד
מדעי החברה והמדינה
מדעי הטבע והחיים
חדשות ומידע
M A בעבודה סוציאלית במכללה האקדמית תל חי
המכללה קיבלה היתר ללימודי לתואר שני בעבודה סוציאלית.

מטרת תוכנית הלימודים לתואר השני בעבודה סוציאלית היא להכשיר עובדים סוציאליים לתפקידי ניהול, הדרכה ופרקטיקה מתקדמת בשירותי הרווחה. התוכנית כוללת שעורי חובה וסמינרים בנושאים תיאוריות של הפרקטיקה, הערכת תוכניות ופרקטיקה, רב-תרבותיות, אתיקה מקצועית, קריאה ביקורתית של מחקרים, ניהול שירותי רווחה ועוד, וכן מגוון קורסי בחירה. למעוניינים יוצע אשכול לימודים בנושאי משפחה וטיפול משפחתי.
יתקבלו בעלי תואר ראשון בעבודה סוציאלית, עם ניסיון מוצלח של שנתיים לפחות בשדה. המועמדים יוזמנו לראיון קבלה, והחלטה תתקבל על בסיס הראיון וציוני התואר הראשון.
לימודי התואר השני מחייבים נכחות של יומיים בשבוע בקמפוס בתל-חי, ויום נוסף של עבודה עצמית.


הוכפל מספר הסטודנטים בחוג למדעי המחשב
תעשיית ההי-טק נמצאת בשנים האחרונות, שוב במגמת עליה והביקוש לעובדי היי טק רק הולך וגובר. ישראל נמצאת היום במקום השני בעולם בהימצאותן של חברות היי-טק, גורם המשפיע ישירות על הביקוש להשתלב בלימודי מדעי המחשב, עד כדי כך, שבמכללה האקדמית תל-חי, הוכפל בשנתיים האחרונות, מספר הסטודנטים בחוג.

החוג למדעי המחשב בתל-חי רואה בפיתוח תעשיית התוכנה בגליל העליון בפרט, ובהכשרת כוח אדם מעולה לתעשיית התוכנה בכלל, משימות לאומיות, שכן תעשיית זו תורמת יותר מכל תחום אחר לצמיחתה הכלכלית של המדינה.

החוג למדעי המחשב במכללת תל-חי, המעניק תואר B.Sc., מציע השנה לבעלי ציון פסיכומטרי או מצרף גבוה, מלגה על סך 6000 ₪ וזאת על מנת לעודד צעיריםבעלי נתונים גבוהים להשתלב בתחום מדעי המחשב ותעשיית ההיי-טק.
החוג למדעי המחשב מציע התמחות בתחומים מגוונים כמו פיתוח תוכנה, עבוד ספרתי של אותות קול, מוסיקה ותמונות, תקשורת מחשבים, תכנות בסביבת אינטרנט, אלגוריתמים, תכנות מונחה עצמים, אבטחת מחשבים ותקשורת ועוד.

החוג מתאפיין בסגל אקדמי מקצועי ומסור, ביחס אישי וחם, ונוסף לאלה מאפשר החוג להשתלב בפרויקט מיוחד המכשיר את הסטודנטים לעבוד תמורת שכר בתעשיית ההי-טק באזור אצבע הגליל, כבר במהלך השנה השלישית של הלימודים באקדמיה.

הפרויקט שנקרא: "הטובים לתעשייה" הוא, למעשה, שיתוף פעולה, המתקיים כבר מספר שנים בין המכללה ובין מפעלי ההיי-טק בגליל העליון, ובהם חברת BMC Software העולמית,הממוקמת בגן התעשייה בתל-חי ו"תדירן קשר" בקריית שמונה.

שיתוף הפעולה עם התעשייה מאפשר לסטודנטים, תוך כדי הלימודים, לרכוש ידע וניסיון מעשי יקר וחשוב.
חלק מהסטודנטים נקלטים לעבודה, בסיום הפרויקט, באופן קבוע בחברה בה הם התמחו. למשל, מתוך כ120 מתכנתים בחברת BMC בגן התעשייה תל-חי, כ 40% הם בוגרי החוג.

המכינה ממוקמת בין חמשת המקומות הראשונים בארץ
בימים אלה, פרסמה האגודה לקידום החינוך, האחראית על כל המכינות הקדם אקדמיות בארץ, את הדירוג של כל אחת מהמכינות. על-פי פרסומיה, ממוקמת המכינה הקדם אקדמית במכללת תל-חי, בין חמשת המקומות הראשונים בארץ מתוך 44 מכינות.

מיקום המכינה בדירוג הכללי נקבע עפ"י ממוצע הציונים של בוגרי המכינה בשנה שעברה. מכללת תל-חי ממוקמת מזה מספר שנים בראש טבלת המכינות בארץ.

ההצלחה לה זוכה המכינה במכללת תל-חי, נובעת ממספר גורמים. ראשית, צוות המורים הוא מקצועי ומנוסה מאוד, חלקם מלמדים בנוסף למכינה גם באקדמיה וכולם מסורים מאוד לסטודנטים ומעניקים יחס אישי וחם. גם המרצים וגם צוות המכינה עומדים לרשות הסטודנטים בכל שעות היום, נותנים תמיכה, ליווי צמוד ועזרה בכל בקשה.
בנוסף לתמיכה הרגשית והלימודים, לה זוכים הסטודנטים, מקבלים הסטודנטים המתקשים גם חונכים אישיים, העומדים לצידם ומסייעים בכל הדרוש. חונכים אלה הם בוגרים מצטיינים של המכינות משנים קודמות וסטודנטים מהאקדמיה במכללת תל-חי.

נוסף לכל אלה, מקבלים הסטודנטים, בתום לימודיהם במכינה, יעוץ והכוונה מקצועית. יעוץ זה ניתן להם עפ"י הישגיהם, תוצאות מבחני הבגרות, נטיות ליבם ועל סמך מבדק מיוחד שהם עוברים. הייעוץ מאפשר לסטודנטים לדעת באיזה מסלול לימודים לבחור ואיזה מקצוע מתאים לאישיותם וכישוריהם.

יתרון נוסף שיש למכינה הקדם אקדמית בתל-חי נובע מכך שכבר במהלך הלימודים במכינות, מתנסים הסטודנטים באורח חיים אקדמי המקנה להם ניסיון וידע מה צפוי להם במהלך לימודיהם האקדמאיים.

חוג חדש למדעי המזון ייפתח בשנה הבאה
חוג חדש לתואר ראשון במדעי המזון יפתח בשנת הלימודים הבאה (תשס"ח) במכללה האקדמית תל-חי. החוג יצטרף לשאר החוגים הפועלים במסגרת הפקולטה למדעים וטכנולוגיה, בראשה עומדת הדיקנית פרופ' סנאית תמיר.
מטרת החוג להכשיר את בוגריו לתעסוקה בתעשיות המזון ובכל ענף המזון והוא ישא אופי תעשייתי בעיקרו, ויתבסס על מדעי החיים, הכימיה, התזונה וטכנולוגיות המזון המודרניות.

טכנולוג מזון הוא בעל מקצוע אקדמי העוסק בתכנון ובאחריות בצוע של ייצור מזון המתחיל מן התוצרת החקלאית מעת איסופה והנבתה עד הגעתה אל הצרכן. התשומות בייצור המזון כוללות הערכת טיב התוצרת החקלאית וחומרי הגלם, איתור חומרי הגלם, תהליכי יצור, אבטחת האיכות, הערכת התזונה, היגיינה וסניטציה, אחסון, עיצוב, שימור ואריזה. הטכנולוג הבכיר נוטל חלק חשוב ומכריע בצוות הניהול והאסטרטגיה של המפעל. במפעלים גדולים ובמוסדות מחקר שימושי הטכנולוג מבצע ו/או מנהל פרויקטים של מחקר ופיתוח כדי להמציא מוצרים חדשים ולשפר ולשכלל מוצרים קיימים ותהליכי ייצור.

נוסף להכשרתם כטכנולוגים של מזון יקבלו הסטודנטים מיומנויות שיאפשרו להם לעסוק גם בתעשיות הקוסמטיקה ותרופות ובבצוע אנליזות במעבדות כימיות, ביוטכנולוגיות ומיקרוביולוגיות. טכנולוגים של מזון משמשים גם בפיקוח ממשלתי ומוניציפאלי על מפעלי מזון ומתקני שירותי מזון.

תוכנית הלימודים תכשיר אנשי מקצוע בטכנולוגיה של מזון שיוכלו למלא תפקידים מגוונים בתעשיית המזון על כל ענפיה ובתעשיות המבוססות על תהליכים ביוכימיים וביוטכנולוגיים הקשורים למזון, למוספי מזון, לחומרי גלם של מזון, לתרופות ולקוסמטיקה.

מקומות העבודה האפשריים בהם יוכלו להשתלב בוגרי החוג יהיו מפעלי מזון, מוסדות מחקר ופיתוח ומעבדות בתחומי מדעי החיים, במכוני תקינה ובקרת איכות, במוסדות הקשורים לפיקוח על תעשיית המזון ושרותי המזון, בחברות תכנון וייעוץ ובמוסדות רפואיים.

 
מלאו את השדות הבאים,
ונציג המוסד יצור איתכם קשר:
שם פרטי
שם משפחה
עיר
דוא"ל
טלפון
אזור מגורים
ממוצע בגרויות
ציון פסיכומטרי
תאריך לידה:
בחר מין:
אתר ilimudim2 מספק לכם מידע מקיף בנושא תואר שני ולימודי תואר שלישי כמו כן תוכלו למצוא מידע על מוסדות לימוד, ייעוץ והכוונה, כנסיםמבחני הסמכה, ופורומים.
 
סגור
  • מתקשה לבחור?
    השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אקדמי חינם:
  • שם:
  • כתובת מייל:
  • טלפון:
  • עיר: