לימודים תואר שני  >  מכללת סמינר הקיבוצים
מכללת סמינר הקיבוצים

מכללת סמינר הקיבוצים - מידע כללי

סימן שאתה מצוין

התקשרו להתייעץ
טלפון:    03-9700160
שלוחה: 
הטלפון המוביל - iLimudim
יחבר אותך ישירות למוסד
הלימודים. השירות הוא בעלות
רגילה של זמן אויר.
תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך

תיאור התעודה:
תואר שני M.Ed בניהול וארגון מערכות חינוך.


משך הלימודים:
שנתיים

זמני לימוד:


תחומי לימוד:

 המרחב הבית ספרי בעידן הפוסט מודרני, בו אנו מצויים, הופך למערכת מורכבת ולא תמיד צפויה. השינויים המתמידים והדינמיקה החינוכית תרבותית  מחייבים שינוי בדרכי הניהול והפעולה, ובמקביל הכשרה של מנהלים בכל התחומים הארגוניים, המנהליים והחינוכיים שבאחריותם, והעצמתם כמנהיגים חברתיים.

התכנית ללימודי M.Ed. בניהול וארגון מערכות חינוך מיועדת למורים ולמנהלים בעלי הכשרה וניסיון בתחום החינוך. תכנית הלימודים מרחיבה באופן משמעותי, את הידע של הלומדים בתחומי הניהול, ואף מחדדת את הזיקה שבין התחומים.  

ניהול ומנהיגות

על פי התפיסה המרכזית של התכנית, כל מנהל/ת הוא המנהיג/ה של בית הספר, ולכן חובה לפעול למען פיתוח מנהיגות. הלימודים מתמקדים בתחומי ידע של מינהל חינוך, מדעי ניהול ומינהל ציבורי כדיסציפלינות המשלימות זו את זו, מדגישים את הקשר שבין היבטים עיוניים ומחקריים עדכניים בתחומי הדעת הרלוונטיים, ומאפיינים את ההיבטים המעשיים-יישומיים בניהול בתי ספר, וכן ההיבטים הנוגעים להתפתחות אישית של תפיסת התפקיד הניהולי.

מטרה חשובה נוספת של התכנית היא לגרום ללומדים להפנים את מחויבותם כמנהיגים חינוכיים כלפי התלמידים, ההורים והקהילה, ולהבין כיצד ניתן לממש אותה מתוך ערכים של שוויון, חינוך איכותי וייצוג של תרבויות.

יעדיי התכנית

תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך מכשיר כוח אדם מקצועי ומציידו בכל הכלים והידע המתאים על מנת לנהל ולהנהיג את הארגון החינוכי שבו הוא מועסק, וזאת תוך התמודדות עם השינויים המבניים, הארגוניים והתוכניים של מערכת החינוך בישראל.

כמו כן, התכנית שואפת לטפח מנהלים בעלי עמדה חברתית-פוליטית ומוסרית-ביקורתית הנדרשת לתפקידו כאיש ציבור וכמנהיג חינוכי, ולפיכך שמה דגש על המטרות הבאות:

1. רכישת ידע והעצמת מיומנויות אישיות בתחומי הניהול והארגון בכלל

2. רכישת ידע ותובנה הקשורים לקביעת מדיניות חינוכית בהקשר עולמי וישראלי

3. רכישת ידע, מיומנויות וערכים הנחוצים לפיתוח מנהיגות חינוכית

 

הערות:
משך הלימודים כשנתיים (ארבעה סמסטרים), במתכונת דו שבועית.


 
מלאו את השדות הבאים,
ונציג המוסד יצור איתכם קשר:
שם פרטי
שם משפחה
עיר
דוא"ל
טלפון
אזור מגורים
ממוצע בגרויות
ציון פסיכומטרי
תאריך לידה:
בחר מין:
אתר ilimudim2 מספק לכם מידע מקיף בנושא תואר שני ולימודי תואר שלישי כמו כן תוכלו למצוא מידע על מוסדות לימוד, ייעוץ והכוונה, כנסיםמבחני הסמכה, ופורומים.
 
סגור
  • מתקשה לבחור?
    השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אקדמי חינם:
  • שם:
  • כתובת מייל:
  • טלפון:
  • עיר: