לימודים תואר שני  >  האוניברסיטה העברית - הפקולטה למדעי החקלאות , המזון ואיכות הסביבה
האוניברסיטה העברית - הפקולטה למדעי החקלאות , המזון ואיכות הסביבה

האוניברסיטה העברית - הפקולטה למדעי החקלאות , המזון ואיכות הסביבה - מידע כללי

גלריית תמונות
כלכלה חקלאית ומינהל בחקלאות לתואר שני

תנאי קבלה:
תואר ראשון ב-כלכלה/כלכלה חקלאית בציון ממוצע 80 לפחות


תיאור התעודה:
תואר שני M.Sc.Agr בכלכלה חקלאית ומינהל בחקלאות


מועדי פתיחה:
אוקטובר ופברואר

משך הלימודים:
שנתיים

זמני לימוד:


תחומי לימוד:

החוג מציע שילוב של מצוינות אקדמית ולימודים בתחומי הכלכלה והכלכלה חקלאית. מטרת החוג היא להקנות לתלמידיו ידע תיאורטי ומעשי בתורת הכלכלה עם דגש על הבעיות הכלכליות והניהוליות הקשורות עם המגזר החקלאי.

מוסמכי החוג מבוקשים הן על ידי חברות פרטיות והן על ידי מוסדות ממשלתיים, במגזר החקלאי ומחוצה לו, ורבים מהם מתקדמים לתפקידי מפתח במשק הישראלי. בפני המסיימים סלולה גם הדרך להמשך לימודים לתואר דוקטור, בין אם במסגרת החוג ובין אם באוניברסיטאות אחרות בארץ ובעולם.

תכנית הלימודים עוסקת בעיקר בבעיות הכלכליות של המגזר החקלאי: כלכלת ענפי החקלאות, כלכלת איכות הסביבה ומשאבי טבע, הקצאת משאבי מים וקרקע, שיווק מוצרי חקלאות בארץ ובעולם, מבנה החקלאות בארצות מתפתחות.

תכנית המוסמך היא דו שנתית ומיועדת לבעלי תואר בוגר בכלכלה חקלאית, כלכלה ותחומים קרובים אחרים. בתכנית שני מסלולים: מסלול מחקרי עם תזה ומסלול לא-מחקרי שאינו דורש כתיבת תזה. השנה הראשונה מוקדשת להעמקת הידע בתיאוריה הכלכלית ובשיטות מחקר כמותיות. תלמידי המסלול המחקרי מקדישים את עיקר השנה השנייה למחקר ואילו תלמידי המסלול הלא מחקרי ממשיכים לקורסי בחירה מתקדמים בתחום הכלכלה החקלאית ומגוון נושאים אחרים.

החוג יעניק מספר מלגות בגובה שכר לימוד מלא למתקבלים בעלי נתוני קבלה גבוהים במיוחד

 
מלאו את השדות הבאים,
ונציג המוסד יצור איתכם קשר:
שם מלא
עיר
דוא"ל
טלפון
אתר ilimudim2 מספק לכם מידע מקיף בנושא תואר שני ולימודי תואר שלישי כמו כן תוכלו למצוא מידע על מוסדות לימוד, ייעוץ והכוונה, כנסיםמבחני הסמכה, ופורומים.
 
סגור
  • מתקשה לבחור?
    השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אקדמי חינם:
  • שם:
  • כתובת מייל:
  • טלפון:
  • עיר: