לימודים תואר שני  >  האוניברסיטה העברית - הפקולטה למדעי החקלאות , המזון ואיכות הסביבה
האוניברסיטה העברית - הפקולטה למדעי החקלאות , המזון ואיכות הסביבה

האוניברסיטה העברית - הפקולטה למדעי החקלאות , המזון ואיכות הסביבה - מידע כללי

גלריית תמונות
גידולי שדה וירקות לתואר שני

תנאי קבלה:
תואר ראשון במדעי החקלאות/התזונה בציון ממוצע 75 לפחות


תיאור התעודה:
תואר שני M.Sc.Agr בגידולי שדה וירקות


מועדי פתיחה:
אוקטובר ופברואר

משך הלימודים:
שנתיים

זמני לימוד:


תחומי לימוד:



החוג מקנה לתלמידיו את הכלים להבין, להתמצא ולהתמודד עם ההיבטים השונים של החקלאות המודרנית: חקלאות ממוכנת ומתועשת בשטחים פתוחים של גידולים מושקים וגידולי בעל, חקלאות עתירת הון וידע בתנאים מבוקרים (חממות ובתי צמיחה), טכנולוגיות חדישות הנוגעות לפיתוח וייצור זרעים מתוחכמים ויישומים ביוטכנולוגיים בחקלאות מעשית. מושם דגש על יחסי הגומלין של הצמח עם הסביבה וצמצום הנזק לסביבה. תלמידי החוג יכולים להתמחות במגוון רחב של נושאים בכל ענפי הביולוגיה המודרנית הכוללים: ביוטכנולוגיה והנדסה גנטית, פיסיולוגיה, גנטיקה וביוכימיה, הבשלה והשתמרות של מוצרים חקלאיים, תנועת מומסים בצמח, מנגנוני הבקרה של צבירת היבול המשקי ואיכותו, השפעת עקות סביבה על התפתחות צמחים חקלאיים ויבולם, האבקה, הפריה וייצור זרעים, ביולוגיה, אקולוגיה והדברה של עשבים רעים, הופעת עמידות לקוטלי עשבים, ואופטימיזציה של ממשקים לסביבות חקלאיות שונות.

התעסוקה העיקרית של מסיימי החוג היא כחוקרים באוניברסיטאות ובמוסדות מחקר אחרים, אנשי מקצוע במשרדי ממשלה (כגון: משרד החקלאות והמשרד לאיכות הסביבה), כמדריכים חקלאיים בשירות המדינה ובסקטור הפרטי, בתפקידי מפתח בחברות הקשורות בתעשייה החקלאית, במפעלים לעיבוד תוצרת חקלאית, חברות ביוטכנולוגיות (חברות דשנים וחומרי הדברה, חברות זרעים, ועוד) וכאנשי מו"פ וטיפוח.

הלימודים מתקיימים במסלול המחקרי והלא מחקרי.

 

 

 
מלאו את השדות הבאים,
ונציג המוסד יצור איתכם קשר:
שם מלא
עיר
דוא"ל
טלפון
אתר ilimudim2 מספק לכם מידע מקיף בנושא תואר שני ולימודי תואר שלישי כמו כן תוכלו למצוא מידע על מוסדות לימוד, ייעוץ והכוונה, כנסיםמבחני הסמכה, ופורומים.
 
סגור
  • מתקשה לבחור?
    השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אקדמי חינם:
  • שם:
  • כתובת מייל:
  • טלפון:
  • עיר: