לימודים תואר שני  >  המרכז ללימודים אקדמיים
המרכז ללימודים אקדמיים

המרכז ללימודים אקדמיים - מידע כללי

קריירה לפני הכל

M.B.A במנהל עסקים בהתמחות מימון

תנאי קבלה:
- תעודת תואר ראשון ממוסד מוכר להשכלה גבוהה בממוצע של 85 ומעלה.
- נרשמים שהינם תחת ממוצע זה ידרשו למעבר מבחן GMAT וראיון אישי.
-בוגרי מוסדות מחו"ל חייבים להציג, אישור שקילות לתואר מהלשכה להערכת תארים ודיפלומות מחו"ל ותרגום גיליון ציונים חתום ע"י נוטריון.


תיאור התעודה:
M.B.A במנהל עסקים בהתמחות מימון


משך הלימודים:
4 סמסטרים

זמני לימוד:


תחומי לימוד:
כל חברה וארגון זקוקים למנהלים בכירים המבינים את התמונה הכוללת במסגרת האפשרויות הפיננסיות העומדות לרשותם. החל מניתוח מתקדם של דו"חות כספיים, השקעות, ביטוח ניהול סיכונים ועוד. הלימודים מאפשרים גם למנהלים אשר לא הגיעו מהתחום להשתלב בתחום חדש ולפתח אפיקי תעסוקה נוספים ואפשרויות לקידום בארגון בו הם עובדים.

חדש- MBA במימון עם קורסי התמקדות בניהול סיכונים- ניהול סיכונים הפך לאחד מתחומי הניהול החשובים והמבוקשים ביותר בעולם הפיננסי בשנים האחרונות בכלל ובענפי בנקאות , שוק ההון והביטוח בפרט.
מטרת קורסי ההתמקדות בניהול סיכונים היא לתת לסטודנטים, המנהלים לעתיד, את הכלים המיוחדים שהתפתחו בשנים האחרונות ובהם השימוש במודלים ותהליכי קבלת החלטות, אשר יאפשרו להם להתמודד היטב עם שלל הסיכונים ולגדר את רובם.
קורסי ההתמקדות יכשירו את הסטודנטים להשתלב בתפקידים כגון: מפתחי מודלים להערכת סיכונים, כלכלנים העוסקים בתיקוף מודלים להערכת סיכונים, אנאליסטים לניתוח סיכונים ועוד.
 
 
מלאו את השדות הבאים,
ונציג המוסד יצור איתכם קשר:
שם מלא
עיר
דוא"ל
טלפון
אתר ilimudim2 מספק לכם מידע מקיף בנושא תואר שני ולימודי תואר שלישי כמו כן תוכלו למצוא מידע על מוסדות לימוד, ייעוץ והכוונה, כנסיםמבחני הסמכה, ופורומים.
 
סגור
  • מתקשה לבחור?
    השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אקדמי חינם:
  • שם:
  • כתובת מייל:
  • טלפון:
  • עיר: