לימודים תואר שני  >  מכללת מיטב
מכללת מיטב

מכללת מיטב - מידע כללי

מכללה לשוק ההון

קורס GMAT

זמני לימוד:


תחומי לימוד: הקורס היחיד בארץ בו מלמדים מורים בעלי ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום ה- GMAT. הקורס היחיד בעל מאגר עצום של בחינות ותרגילים המעודכנים ביותר בתחום. הקורס היחיד שמלמד בקבוצות קטנות שמאפשרות יחס אישי לכל סטודנט.
ה-GMAT הוא מבחן אדפטיבי וממוחשב. מבנה של מבחן ה-GMAT: כתיבה אנליטית - ניתוח של נושא - 30 דקות. ניתוח של טיעון - 30 דקות. שאלות כמותיות - פתרון בעיות וניתוח נתונים- 75 דקות (37 שאלות). שאלות מילוליות - הבנת הנקרא, שאלות הגיון ודקדוק (תיקון משפטים) 75 דקות (41שאלות). השאלות בחלק הכמותי והמילולי הן שאלות אמריקאיות. הציון במבחן ה-GMAT, אשר נע בין 200 ל800- נקודות, מורכב כך: ציון מילולי: 0-51 נקודות. ציון כמותי: 0-51 נקודות. הערכת כתיבה באנגלית: 0-6 נקודות. כדי להתקבל ללימודי מנהל עסקים בבתי הספר המובילים בעולם יש להשיג על פי רוב ציון GMAT גבוה מ- 700 . מכללת מיטב שייכת לבית ההשקעות מיטב ורואה את התואר השני במנהל עסקים כחלק בלתי נפרד מעולם העסקים ולכן פיתחה את קורס ה- GMAT האיכותי בישראל אשר מהווה כניסה לעולם זה.
 
מלאו את השדות הבאים,
ונציג המוסד יצור איתכם קשר:
שם מלא
עיר
דוא"ל
טלפון
אתר ilimudim2 מספק לכם מידע מקיף בנושא תואר שני ולימודי תואר שלישי כמו כן תוכלו למצוא מידע על מוסדות לימוד, ייעוץ והכוונה, כנסיםמבחני הסמכה, ופורומים.
 
סגור
  • מתקשה לבחור?
    השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אקדמי חינם:
  • שם:
  • כתובת מייל:
  • טלפון:
  • עיר: