לימודים תואר שני  >  המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה
המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה

המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה - מידע כללי

לימודים גבוהים בעלי גוון יישומי בקמפוס אוניברסיטאי

התקשרו להתייעץ
טלפון:    03-9700160
שלוחה: 
הטלפון המוביל - iLimudim
יחבר אותך ישירות למוסד
הלימודים. השירות הוא בעלות
רגילה של זמן אויר.
תואר שני בביוטכנולוגיה

תנאי קבלה:
- תואר ראשון מוכר ע"י המל"ג :הנדסת ביוטכנולוגיה/הנדסה ביו-רפואית/מדעי החיים/הנדסה כימית/כימיה ומדעי הרפואה-בתואר ראשון ארבע שנתי בהנדסה נדרש ציון משוקלל של 78 ומעלה. בתואר ראשון תלת שנתי במדעי הטבע והחיים/מדעים/מדעי הרפואה נדרש ציון משוקלל של 80 ומעלה.
- שני מכתבי המלצה - אחד מהם לפחות מחבר סגל במוסד אקדמי.
- רשימת הקורסים מתואר ראשון הנדרשים לקבלה לתכנית, מפורטת באתר המחלקה/תואר שני ובשנתון המכללה. ניתן להשלים קורסים חסרים במחלקה להנדסת ביוטכנולוגיה לפני או במהלך הסמסטר הראשון ללימודי התואר השני.


תיאור התעודה:
תואר שני מוסמך במדעים (M.Sc.) בביוטכנולוגיה


מועדי פתיחה:
אוקטובר

משך הלימודים:
שנתיים

זמני לימוד:


תחומי לימוד:
ביוטכנולוגיה היא תחום דינמי ומשתנה, המחייב רענון ידע והתעדכנות שוטפת בנושאים שבחזית המדע והטכנולוגיה. העוסקים בביוטכנולוגיה נדרשים להתמודד עם אתגרים טכנולוגיים ורגולטוריים ייחודיים לתחום. 

מטרות התכנית:
1. הקניית ידע עדכני בתחום הביוטכנולוגיה לאנשי מקצוע מתחום הביוטכנולוגיה ומתחומים משיקים.
2. הקניית כלים בשני נושאים מרכזיים:
א. פיתוח מוצרים בתעשייה הביוטכנולוגית - הקניית כלי ניהול ועבודה הייחודיים לתעשייה הביוטכנולוגית, שיאפשרו ניתוח השלבים בהתפתחות המפעל הביוטכנולוגי, ראייה מפעלית אינטגרטיבית של כלל הגורמים שעניינם פיתוח המוצר וייצורו וכיו"ב.
ב. מחקר וניסויים קליניים  ((Clinical Trials - מסלול זה יתרום להרחבת הבסיס התיאורטי ולהעמקת יכולות המחקר והפיתוח. הסטודנט במסלול ייחשף לכלי עבודה מורכבים  בתחומי התכנון, הארגון והניתוח של מגוון מחקרים רפואיים. הבוגרים יוכלו להשתלב בחברות הניטור והליווי של התעשייה הביוטכנולוגית בתחום זה או כבוני מערך המחקר הקליני והיישומי.

מבנה התכנית:
קורסי חובה - קורסי החובה כוללים קורסים מתקדמים בתחומי הביוטכנולוגיה (הנדסה גנטית, טכנולוגיות חלבונים, מנגנונים תאיים של מחלות); קורסי בסיס בנושאי תכנון, ביצוע ורגולציה של מחקר רפואי, מחקר קליני ופיתוח מוצרים בביוטכנולוגיה; סדנאות מנהיגות ויזמות, סדנאות שעניינן היבטים מסחריים, משפטיים ואתיים בביוטכנולוגיה.

קורסי בחירה - קורסים המרחיבים את הבסיס המדעי ומאפשרים התמקדות באחד משני התחומים: פיתוח מוצרים בתעשייה הביוטכנולוגית או מחקר וניסויים קליניים.

פרויקט סיום - כל סטודנט יבצע פרויקט גמר אינטגרטיבי בצוותים רב-תחומיים. הסטודנטים יישמו את הידע והכלים שרכשו בקורסים לפיתוח רעיון ביוטכנולוגי על היבטיו המדעיים, הקליניים, הרגולטוריים והניהוליים. 


 
מלאו את השדות הבאים,
ונציג המוסד יצור איתכם קשר:
שם פרטי
שם משפחה
עיר
דוא"ל
טלפון
אזור מגורים
ממוצע בגרויות
ציון פסיכומטרי
תאריך לידה:
בחר מין:
אתר ilimudim2 מספק לכם מידע מקיף בנושא תואר שני ולימודי תואר שלישי כמו כן תוכלו למצוא מידע על מוסדות לימוד, ייעוץ והכוונה, כנסיםמבחני הסמכה, ופורומים.
 
סגור
  • מתקשה לבחור?
    השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אקדמי חינם:
  • שם:
  • כתובת מייל:
  • טלפון:
  • עיר: