לימודים תואר שני  >  בית הספר לחינוך- בית ברל
בית הספר לחינוך- בית ברל

בית הספר לחינוך- בית ברל - מידע כללי

ללמוד לעבוד עם ניצוץ בעיניים

התקשרו להתייעץ
טלפון:    03-9700160
שלוחה: 
הטלפון המוביל - iLimudim
יחבר אותך ישירות למוסד
הלימודים. השירות הוא בעלות
רגילה של זמן אויר.
מידע כללי

אנו בבית הספר לחינוך מאמינים כי בחירה בלימודי חינוך נובעת מתחושת שליחות ורצון להיטיב עם החברה ולהנהיג אותה, כי החינוך הוא התשתית לחירותו של האדם, לסיכוייו לממש את עצמו ולחיות את חייו באיכות, ברמת חיים נאותה ובשוויון הזדמנויות.
חינוך והוראה איכותיים דורשים למידה והתפתחות מתמידים לאורך החיים, לכן מציע בית הספר תכניות הכשרה ראשוניות לצד תכניות המשך לפיתוח מקצועי המסייעות לבעלי תפקידים רבים במערכת החינוך: מורים, מנהלים, מפקחים ובעלי תפקידים אחרים במערכת החינוך .

כדי  להכשיר למערכת החינוך אנשים איכותיים, עובדים בבית הספר לחינוך  אנשי סגל אקדמי בעלי מוניטין מקצועי ומחקרי, ביניהם חוקרים בתחומי החינוך והפדגוגיה, הוראת המקצועות והדיסציפלינות עצמן. חלק מהמרצים הם גם מורים ובעלי תפקידים במערכת החינוך בישראל.

בית הספר מקנה הכשרה מעשית אינטנסיבית בהוראה בשילוב עם הלימודים העיוניים באמצעות שיתופי פעולה עם מוסדות חינוך בקהילה .

למכללת בית  ברל חמישה מסלולים לתואר שני:

-תואר שני M.Ed בייעוץ חינוכי      
-תואר שני M.Ed בהערכה ותכנון לימודים 
-תואר שני M.Ed בחינוך לאמנות
-תואר שני M.Ed בליקויי למידה: הערכה והתערבות חינוכית 
-תואר שני (M.Ed) בניהול וארגון מערכות חינוך

פקולטות לימוד:

מקצועות חופשיים
מדעי החברה
ניהול ,עסקים, ופיננסים
מקצועות הבריאות והרפואה
קורסי תעודה פופולריים
לימודי הסמכה מקצועיים
מרכז התמיכה לסטודנטים עם ליקויי למידה
מרכז התמיכה לסטודנטים עם ליקויי למידה בבית ברל הוא חלק מפעילותו של משרד דקאנט הסטודנטים במכללה. מטרת הפרוייקט הינה לסייע לסטודנטים לקויי למידה בהתמודדותם בעולם האקדמיה.

גישת העבודה הבסיסית במרכז מתבססת על העובדה כי ניתן להתגבר על הקשיים הנובעים מלקויות הלמידה באמצעות חיזוק כישורים אחרים, (שהם נקודות החוזק) של הסטודנט. בנוסף נעשית הקניית אסטרטגיות למידה יעילות, המותאמות למאפיינים הספציפיים של לקות הלמידה של כל סטודנט באופן אישי.

הפונים למרכז נהנים משירותים שונים וביניהם:
הדרכה פרטנית – הסטודנט יקבל כלים וטכניקות שיעזרו לו להתמודד עם דרישות האקדמיה למשל: התארגנות ללמידה (תכנון, ארגון, ניהול זמן במהלך תקופת הלימודים, תקופת המבחנים ובזמן מבחן), פיתוח קריאה יעילה (איך ניגשים לטקסט, אבחנה בין עיקר לטפל וארגון המידע שבטקסט). כמו כן ילמד הסטודנט טכניקות לפתרון שאלות פתוחות ושאלות אמריקאיות ולכתיבת עבודות.
הדרכה קבוצתית – הדרכה קבוצתית הנערכת בסדנאות נותנת הזדמנות לחזרה ותרגול של החומר הנלמד, בקבוצות קטנות, דבר המאפשר ליצור חברויות חדשות, ומעניק לכם הזדמנות ללמוד אחד מניסיונו של השני ואף להתכונן יחד לבחינות או ליצור קבוצות לימוד משלכם בסוף יום הלימודים.
חונכות – החונכות מתקיימת בתוך מוסד הלימוד ע"י חונכי פר"ח שעבודתם מלווה ע"י רכזת, שמסייעת רבות בקבלת ההחלטה על התאמתם לתפקיד ובבחירת החניך המתאים להם.
 
מלאו את השדות הבאים,
ונציג המוסד יצור איתכם קשר:
שם מלא
עיר
דוא"ל
טלפון
אתר ilimudim2 מספק לכם מידע מקיף בנושא תואר שני ולימודי תואר שלישי כמו כן תוכלו למצוא מידע על מוסדות לימוד, ייעוץ והכוונה, כנסיםמבחני הסמכה, ופורומים.
 
סגור
  • מתקשה לבחור?
    השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אקדמי חינם:
  • שם:
  • כתובת מייל:
  • טלפון:
  • עיר: