לימודים תואר שני  >  אמריקן ישראל קולג'
אמריקן ישראל קולג'

אמריקן ישראל קולג' - מידע כללי

המכללה שלך- הכובע שלנו!

GMAT

זמני לימוד:


תחומי לימוד:

קורס ההכנה לבחינת GMAT-ה מיועד לאלה המעוניינים להגיש את מועמדותם לתוכנית M.B.A באחת מהאוניברסיטאות הדורשות עמידה במבחן TAMG. בקורס GMAT-ה של אמריקן ישראל קולג' תלמדו את כל מה שנדרש לדעת על מנת לעבור את המבחן, והוא כולל את התוכנה CAT TAMG. תוכנית הקורס כוללת הכנה לחלק הכמותי, המילולי והכנה לכתיבת החיבורים. כמו כן, נלמדות טכניקות של ניחוש נכון, חלוקת זמן, וכן שיטות קירוב, הערכה ואלימינציה, וכמובן לימוד "טיפים" - כיצד לעקוף בעיות במקום לתקוף אותן.
כיום נערכת הבחינה באמצעות מחשב, עם תוכנה מיוחדת - CAT TAMG. התוכנה מאתרת את רמת הנבחן בפרק הכמותי והמילולי ונותנת ציון משוקלל בטווח של 002-008. בשלב הראשון מקבל הנבחן שאלה ברמה ממוצעת ולפי תשובתו נבנה רצף השאלות. במידה שענה נכון עולה רמת הקושי של השאלות וכן הלאה - וכך נקבעת רמת הנבחן.

הערות:
לעיתים קרובות, שיפור מזערי בציון הבחינה מהווה את ההבדל בין קבלת המועמד לבין דחייתו מלימודי M.B.A-ה .לציון GMAT-ה השפעה ניכרת על קבלת מלגה באוניברסיטאות בחו"ל. באמריקן ישראל קולג' חקרו את השיטה ופיתחו אסטרטגיה אופטימלית, שהביאה לשיפור ציון הבחינה ביותר 170-מ נקודות בממוצע.


 
מלאו את השדות הבאים,
ונציג המוסד יצור איתכם קשר:
שם מלא
עיר
דוא"ל
טלפון
אתר ilimudim2 מספק לכם מידע מקיף בנושא תואר שני ולימודי תואר שלישי כמו כן תוכלו למצוא מידע על מוסדות לימוד, ייעוץ והכוונה, כנסיםמבחני הסמכה, ופורומים.
 
סגור
  • מתקשה לבחור?
    השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אקדמי חינם:
  • שם:
  • כתובת מייל:
  • טלפון:
  • עיר: