לימודים תואר שני  >  אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב - מידע כללי

מצוינות אקדמית, מעורבות חברתית וקידום ההשכלה הגבוהה

גלריית תמונות
ניהול וישוב סכסוכים לתואר שני

תנאי קבלה:
יתקבלו מועמדים בעלי תואר בוגר בציון 85 ומעלה בחוגים: פסיכולוגיה, כלכלה, עבודה סוציאלית, חינוך, הסטוריה, גאוגרפיה, פוליטיקה וממשל, לימודי מזרח תיכון ואחרים.



זמני לימוד:


תחומי לימוד:

יש כיום הכרה בינלאומית בצורך הגובר למחקר מתקדם בתחום ניהול ויישוב סכסוכים, יחד עם הכשרת בעלי מקצוע מתקדמים אשר יוכלו להשתלב במערכות המשפט, החינוך, בסקטור הציבורי והפרטי, כאשר תפקידם יתמקד בניהול ויישוב סכסוכים במערכות אלו.

התכנית מכשירה אנשי מקצוע וחוקרים ברמה גבוהה לחקר סכסוכים ומציאת דרכים לפתרונם. התכנית מציגה בפני הסטודנטים את תחום חקר הסכסוכים והדרכים לניהולם ולצמצומם, מתוך מודעות לעובדה שסכסוכים עלולים להתפתח לשלבים הרסניים. התוכנית בנויה על גישה רב תחומית ועל למידה רחבת היקף, העוסקת בהיבטים שונים של הסכסוך. בכלל זה התוכנית תעסוק בהיבטים חברתיים, פסיכולוגיים, ניהוליים, כלכליים, חינוכיים, פוליטיים, היסטוריים, ואקולוגיים. תוכנית הלימודים שמה דגש על הניתוח הביקורתי של מבנים חברתיים ותהליכי שינוי אשר בתוכם ובמהלכם מתפתחים סכסוכים. התוכנית משלבת את הצורך בפיתוח תיאורטי ובמחקר מעמיק, יחד עם הקניית מיומנויות לצורך השתתפות פעילה בפרויקטים למניעת אלימות בקהילה ובתהליכי גישור, פישור ומשא ומתן. דגש מיוחד ניתן ללימודי מניעת אלימות וחינוך לשלום.

 
מלאו את השדות הבאים,
ונציג המוסד יצור איתכם קשר:
שם מלא
עיר
דוא"ל
טלפון
אתר ilimudim2 מספק לכם מידע מקיף בנושא תואר שני ולימודי תואר שלישי כמו כן תוכלו למצוא מידע על מוסדות לימוד, ייעוץ והכוונה, כנסיםמבחני הסמכה, ופורומים.
 
סגור
  • מתקשה לבחור?
    השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אקדמי חינם:
  • שם:
  • כתובת מייל:
  • טלפון:
  • עיר: