לימודים תואר שני  >  אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב - מידע כללי

מצוינות אקדמית, מעורבות חברתית וקידום ההשכלה הגבוהה

גלריית תמונות
מידע על לימודים לתואר השלישי

תנאי קבלה:
על המועמד למלא את התנאים הבאים:
1.בעל תואר "מגיסטר" של אוניברסיטת בן-גוריון או מוסד אקדמי מוכר אחר, שהשיג ציון כללי 80 מינימום בלימודים ובעבודת הגמר לתואר "מגיסטר".
2. בעל הכשרה מספקת לשם מחקר במקצוע שבחר בו, לפי שיקול דעתה של ועדת תלמידי מחקר. הועדה רשאית לקבל מועמד שאינו עונה לדרישה בסעיף 1 והוא יחויב בלימודי השלמה.
לימודים ומחקר לקראת התואר "דוקטור לפילוסופיה" יעשו בפקולטות למדעי ההנדסה, מדעי הטבע, מדעי הבריאות ובפקולטה למדעי הרוח והחברה בכל החוגים והתחומים


תיאור התעודה:
Ph.D דוקטור לפילוסופיה


מועדי פתיחה:
אוקטובר

משך הלימודים:
48 חודשים

זמני לימוד:


תחומי לימוד:


תחומי הלימוד:

לקבלת התואר "דוקטור לפילוסופיה" יש למלא את התנאים הבאים:

1.קביעת מנחה ונושא מחקר- יש להגיש לועדה תוכנית מחקר, המאושרת ע"י המנחה וראש היחידה האקדמית. על המרצה להיות מרצה בכיר מהסגל של האוניברסיטה. בחירת המנחה מהווה את תנאי הקבלה הראשוני ללימודים.
2.לימוד נוסף- כל תלמיד יהיה חייב בלימוד נוסף, לפי קביעת המנחה, בהיקף של 6-10 נקודות. התלמיד חייב לסיים את דרישות תוכנית הלימודים, לפני תחילת כתיבת עבודת המחקר.
3.הגשת תוכנית המחקר ובחינת המועמדות- יש להגיש, לא יאוחר מ- 12 חודשים מיום קבלת התלמיד ללימודים, את הצעת תוכנית מחקרו לועדה. האישור הסופי יינתן ע"י הועדה.
4.ביצוע המחקר- המחקר יהיה מקורי, עיוני או ניסויי. המנחה ידריך את התלמיד בתכנון המחקר ובביצועו. בשלב מתקדם של מחקרו, ירצה התלמיד לפחות הרצאה סמינריונית אחת הנושא מחקרו.
5.חיבור עבודת המחקר- המחקר יסוכם בחיבור מדעי הכתוב לפי נהגי המבנה והמינוח המקובלים בספרות המקצוע ובסגנון הראוי לפרסום.

מועמד יוכל להתקבל ללימודי מחקר רק בהמלצת היחידה האקדמית אשר בה יבוצע המחקר ובאישור ועדת לימודי מוסמכים הפקולטית וועדת תלמידי מחקר.

קיימים שלושה מסלולים במסגרת הלימודים לתואר השלישי:

מסלול רגיל, מסלול משולב (תלמיד תואר שני הנמצא בשלב מתקדם במחקרו והוכיח יכולת בולטת בעבודת המחקר שלו, ומחקרו ניתן להיות מורחב לדוקטורט) ומסלול ישיר (תלמידים מצטיינים, בוגרי תואר ראשון הלומדים לקראת התואר "דוקטור לפילוסופיה" ללא הרשמה קודמת בתוכנית לימודים לתואר השני).

במקרים מיוחדים תוגש בקשה לועדה.

משך תקופת הלימודים לתלמידים חיצונים שאינם עובדי האוניברסיטה היא שש שנים



הערות:
המבקש להגיש מועמדותו יפנה אל המזכירות ללימודי מחקר במשך כל שנת הלימודים, חדר 006, בנין גורובוי בטלפון מספר 07-6461209


 
מלאו את השדות הבאים,
ונציג המוסד יצור איתכם קשר:
שם מלא
עיר
דוא"ל
טלפון
אתר ilimudim2 מספק לכם מידע מקיף בנושא תואר שני ולימודי תואר שלישי כמו כן תוכלו למצוא מידע על מוסדות לימוד, ייעוץ והכוונה, כנסיםמבחני הסמכה, ופורומים.
 
סגור
  • מתקשה לבחור?
    השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אקדמי חינם:
  • שם:
  • כתובת מייל:
  • טלפון:
  • עיר: