לימודים תואר שני  >  
קריירה
איך להצליח בפגישות עסקיות איך להצליח בפגישות עסקיות
מיתוג אישי, לבוש, דיבור ותוכן הם חלק מהמרכיבים המסייעים להצלחתן של פגישות עסקיות

חיה חכמוב מיתוג אישי ותדמית עסקית 


מפגש הוא חוזה בו אנו משפיעים ומעוררים תגובה. במפגש הראשוני עלינו לייצר זיכרון חווייתי חיובי מול האדם איתו אנו באים במגע ועל מנת להותיר רושם חיובי ויצירת רצון להמשכיות הקשר.
ראיון עבודה  או מפגש עסקי עם לקוח פוטנציאלי הוא הזדמנות חד פעמית להצגה עצמית טובה של  האני הייחודי שלך וכישרונותייך בצורה טובה ומהירה, על מנת להשיג מטרותיך.
 
ישנם מספר גורמים המשפיעים על הנראות והבולטות שלנו ועל הדרך בה אנשים מעריכים אותנו.
מחקרים מעידים כי תהליך התקשורת בנוי משלושה גורמים- הופעה חיצונית (55%) קול (38%)
ותוכן (7%).

בדומה למוצרים(מותגים) המונחים על מדפי הסופרמרקט ,ישנם מוצרים נחשקים ובעלי נוכחות גבוהה והם הנרכשים ביותר, כך הדבר בנוגע ליצירת בולטות בקרב בני האדם.
אם נקביל את עצמינו למותגים שהרי מטרת תהליך המיתוג  הוא למכור ובמיתוג אישי ליצור שווי ולמכור את עצמך!
תהליך זה נחלק לשלושה:
-גילוי אישי ויצירת תעודת זהות -  גילוי הכשרונות והחוזקות ליצירת תמהיל אישי.
-עיצוב המותג באופן ויזואלי-  אריזת המוצר , התאמת  המסר ל "אני "  והאופן בו יתפס המותג ע"י הסביבה באמצעות לבוש ושפת הגוף.
-תקשור המותג-  כל הפעולות הנוגעות בקידום המותג  שנקרא "אני" .
בפגישה עסקית או בראיון עבודה עלינו לשאול את עצמינו-  מהי מטרת הפגישה? מה אני רוצה להשיג בתום הפגישה?
לאחר שבררנו  חשוב שנציג את הערך המוסף שלנו, הייחוד שלנו מול המתחרים .
בתהליך המיתוג האישי כדאי לגלות  את הכישורים והיכולות שהם רק של ה"אני " שלי!

אם מדובר בתפקיד של ניהול צוות – רצוי  שתחשוב מה נדרש ממני לצורך ביצוע התפקיד - יכולת הובלה? יצירתיות? תקשורת בינאישית ? גמישות?
אם אני מול לקוח פוטנציאלי שאמור להשתמש בשרותיי  בדוק מה אני מציע לו? מה הייחוד שלי?
למה שייבחר בי?
השווי שלך יקבע עפ"י מידת הבטחון העצמי שתפגין באמצעות  שפת הגוף, המבט  אופן לחיצת היד , סגנון הלבוש וטיפוח כללי.
בשני המקרים חשוב ליצור את הכימיה המושפעת מהתקשורת שלנו וזו מתחילה בהופעה החיצונית, בכרטיס ביקור אישי- באריזה שלנו וכפי שאמרה, ברברה וולטרס:  "ישנם בחיים מספר רגעים בודדים שבהם זה לא יהיה מוגזם  לומר כי הגורל שלך תלוי ברושם שאתה יוצר!" 
 "כרטיס ביקור" אישי הינו תהליך של בניית מיתוג אישי , באמצעותו אנו יוצרים זהות אישית חזקה  ע"י הבלטת התכונות החזקות שלנו התורמות לקידום אישי ומקצועי

כמו במותגים-  החליטו מה הזהות שאתם בוחרים ללבוש?

התנהלו מתוך הזהות שבחרתם!

1.חשבו מהי משמעות הזהות עבורכם..!
       באם אני רוצה להציג אדם בעל בטחון, יצירתי, מנהיג, תוצאתי, מה זה אומר עליכם? איזה חלק                                                               
       בכם יוכל להפעיל את המסר הנכון.
       נסו לחשוב – לו הייתם מכונית , איזו מכונית הייתם? סובארו.. טויוטה...מרצדס..?

2. לבשו את הדמות- דמיינו ... מה אתם מרגישים? איך אתה נראים? איך אתה מתנהגים?
לו המכונית הייתה בן אנוש- כיצד הייתה מתלבשת ? כיצד הייתה נשמעת?

 ובהקשר הנכון - זמן... מקום... עם מי ...

שילוב נכון בין המרכיבים יביא לתוצאה הרצויה עבורכם.!

 



חזור לראש הכתבה: איך להצליח בפגישות עסקיות הוסף כתבה למועדפים

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות  

מאמרים נוספים במדור: קריירה
פיטורין ולימודים פיטורין ולימודים
תואר שני כתגובה לפיטורין בעיתות משבר כלכלי
תואר שני ומשפחה תואר שני ומשפחה
איך לומדים לתארים מתקדמים עם משרה מלאה ומשפחה – איך מנהלים את הזמן, איך לא פושטים רגל ואיך לא שוכחים גם ליהנות בדרך
האם לחכות עם האהבה עד אחרי הלימודים? האם לחכות עם האהבה עד אחרי הלימודים?
איך לשמור על הזוגיות במשך שנת הלימודים המלחיצה
התנהלות פיננסית לסטודנטים התנהלות פיננסית לסטודנטים
טיפים איך לנהל תקציב פיננסי במשכורת של סטודנט
שפת גוף של מנהלים שפת גוף של מנהלים
במאמר זה נסקור את שפת הגוף של כמה סוגי מנהלים בהם הערמומי, הרודן, הדמוקרטי, המנהיג ועוד. לכל סוג של מנהל שייכנו את תכונות האופי המאפיינות אותו וכן שפת גוף המסגירה את טיבו וטבעו
תדמית אישית בפגישה עסקית תדמית אישית בפגישה עסקית
איך בונים תדמית שמשדרת בטחון, סמכותיות ואמינות, ולהותיר אצל הצד השני את הרושם הטוב ביותר
איך להצליח בפגישות עסקיות איך להצליח בפגישות עסקיות
מיתוג אישי, לבוש, דיבור ותוכן הם חלק מהמרכיבים המסייעים להצלחתן של פגישות עסקיות


אתר ilimudim2 מספק לכם מידע מקיף בנושא תואר שני ולימודי תואר שלישי כמו כן תוכלו למצוא מידע על מוסדות לימוד, ייעוץ והכוונה, כנסיםמבחני הסמכה, ופורומים.
 
סגור
  • מתקשה לבחור?
    השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אקדמי חינם:
  • שם:
  • כתובת מייל:
  • טלפון:
  • עיר: