לימודים תואר שני  >  בחינות הסמכה  >  רפואה ובריאות  >  מבחני רישוי לסייעות רופא שיניים
מבחני רישוי לסייעות רופא שיניים
מבחני הסמכה למי שסיימו קורס סייעות ומבקשות לקבל רשיון על מנת לעבוד
 
 סייעות רופא שיניים הן חלק ממערך התמיכה לרופאי שיניים. לאחר סיום קורס מוכר לסייעות שיניים, עוברת הסייעת התמחות אצל רופא שיניים, כאשר בסיומה עליה לעבור בהצלחה בחינה של משרד הבריאות. מי שעוברת בהצלחה את בחינות הרישוי, זכאית לקבל תעודת הכרה במעמד של סייעת. 
בחינות הרישוי
הבחינה מתקיימת פעמיים בשנה במועדי חורף (ינואר ) וקיץ (יולי)  והיא מורכבת משני שלבים:

שלב ראשון: בחינה בכתב הכוללת 100 שאלות רב ברירה. זמן הבחינה הוא שעתיים. על מנת לעבור את השלב הזה יש לקבל ציון של 60% לפחות.

שלב שני: לשלב זה ניגשות מי שעברו את שלב א בהצלחה. בשלב השני הנבחנות מתבקשות לענות על שאלות מעשיות הקשורות בעבודה,חומרים ומכשור במרפאת השיניים. 


עולות חדשות
סייעות שהן עולות חדשות בינתיים אינן חייבות ברישיון ע"פי חוק , אך הנטייה היא שכל הסייעות תהיינה מוסמכות דהיינו יסיימו לימודים במסגרת קורס מוכר ויעמדו בהצלחה בבחינות הרישוי הממשלתיות.

קישור כללי:
לימודי סייעות



תגובות לכתבה
הוסף תגובה 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
1.  שלום אני נבחנתי השבוע
רציתי לדעת אם אני צריכה לעבור את הממוצע.ובכך אני עוברת?או לעבור רק 60?
קלאופטרה (19.1.10)
2.  מבחני רישוי לא חוקיים
לדעתי משרד הבריאות פועל בצורה לא חוקית. לפני שנים הייתה החלטה של בג"צ בה נאמר כי לא יכול להיות רישוי במקצועות תומכי רפואה , והמקצוע של סייעת הוא כזה. משרד הבריאות ממשיך להכיר בקורסים שעל פי חוק אין צורך בהכרה . כמו כן משרד הבריאותמבצע בחינות הכרה ולא רישוי. זה פשוט לא חוקי . אבל מה שמותר למדינה אסור לנו.
שושי (28.6.10)
3.  שכר לסייעטת
השכר אפילךו לא מצגיע לשכר מינומום, מאבטח מקבל יותר לשעה, אינן חברות הסתדרות, המשכורת עלובה, הרופאים מרווחים יותר,עבודה עד שעה מאוחרת בערב.
רחל (28.12.10)
4.  אנונימי
מעוניינת בבחינה לדוגמא ,הכן אפשר להשיג?
אנונימי (9.9.11)
5.  ????
אני רוצה לדעת איפה אפשר לראות דוגמאות לבחנים לסייעות שיניים אני לומדת
??? (23.1.13)
6.  ירושלים
שלום רב אני עובדת כסייעת רופא שניים קרוב לשנתיים. עשיתי את המבחן המעשי לפני 7 שנים ולא עברתי אותו. השאלה שלי אם אני יכולה לגשת לעשות את המבחן המעשי במועד הקרוב?
הדס (9.2.14)
7.  ירושלים
שלום רב אני עובדת כסייעת רופא שניים קרוב לשנתיים. עשיתי את המבחן המעשי לפני 7 שנים ולא עברתי אותו. השאלה שלי אם אני יכולה לגשת לעשות את המבחן המעשי במועד הקרוב?
הדס (9.2.14)
8.  סיעת שיניים
עשיתי מבחן עיוני ולפי החישוב שלי הגעתי ל65 אז אם קיבלתי 65 זה אומר שעברתי את הבחינה או שעדין אצטרך לעשות מעשי ..??
אנונימי (12.1.20)
9.  אנונימי
שלום עשיתי מבחן עיוני בסיעות שיניים ולפי החישוב שלי הגעתי 65 שבוודאות יודעת שזה טוב אז אם הגעתי לציון של 65 זה אומר שעברתי או בכל זאת אצטרך לעשות מעשי ..???
אפרת (12.1.20)
אתר ilimudim2 מספק לכם מידע מקיף בנושא תואר שני ולימודי תואר שלישי כמו כן תוכלו למצוא מידע על מוסדות לימוד, ייעוץ והכוונה, כנסיםמבחני הסמכה, ופורומים.
 
סגור
  • מתקשה לבחור?
    השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אקדמי חינם:
  • שם:
  • כתובת מייל:
  • טלפון:
  • עיר: